Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Καφενείο (Σύντομες Σκέψεις) # 19 Περί Βιβλίων

Πάνος Ιωαννίδης

Περί Βιβλίων



Ρίχνω ένα βιβλίο στο νερό, επιπλέει αλλά δεν βρέχεται και το ρεύμα το βγάζει στην όχθη ως μια νέα ιστορία. Το παίρνω πάλι πίσω και προσπαθώ να βρω μέσα του τον ίδιο τον εαυτό μου. Αυτός εμφανίζεται όχι ως αντανάκλαση του νερού, αλλά των λέξεων που μου δίνουν κουράγιο να συνεχίζω.
            Η ανάγνωση είναι σαν το κολύμπι. Όσο συχνότερα βουτάς στους βυθούς των αφηγήσεων, τόσο δεν θέλεις να βγεις έξω. Όσο περισσότερο μαθαίνεις να ζεις μέσα από τα βιβλία, τόσο ευκολότερα καταλαβαίνεις τι πάει να πει πραγματική ζωή. Όσο δεν σε ικανοποιούν (απόλυτα) τα βιβλία που διαβάζεις, τόσο πλησιάζει η ώρα να γράψεις το δικό σου.
            Είναι στιγμές που φαντάζομαι τα βιβλία που έχω διαβάσει να σχηματίζουν τον πολυδιάστατο χάρτη της ζωής μου. Είναι άλλες στιγμές που προσδοκώ να βιβλία που θέλω να διαβάσω να σχηματίσουν τον άνθρωπο που θέλω να γίνω. Τα βιβλία που διαβάζω είναι τα σινιάλα που μου δείχνουν τον δρόμο στις μυστικές διαδρομές της φθαρμένης ζωής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου